HUBUNGI KAMI:

UMNO Bahagian Kuala Kedah
Tingkat 3, Bangunan UMNO, Jalan Sultan Badlishah, 05000 Alor Setar, Kedah Darul Aman
Telefon: +604-7301710 Faks: +604-7301699
E-mail:
kualakedah.umno@gmail.com
ketua.penerangan.ubkk@gmail.com

Tuesday, January 27, 2009

Perjumpaan Ketua Bahagian Dengan Ketua Cawangan Daripada DUN Anak Bukit

Pada 26/01/09 telah berlangsung satu perjumpaan antara Ketua Bahagian UMNO Kuala Kedah dengan lebih 100 orang yang terdiri daripada Ketua Cawangan & AJK Cawangan dalam kawasan DUN Anak Bukit. Majlis tersebut berlangsung di rumah Pak Ku Baharum.

Turut hadir ke majlis tersebut ialah Timbalan Ketua Bahagian (Yang Berbahagia Dato' Hj. Mohd Jamil), Naib Ketua Bahagian (Tuan Haji Abdul Muthalib), Setiausaha Bahagian (Tuan Haji Ahmad) , Ketua Penerangan (Tuan Dr. Wan Mohd Rushidi ) dan AJK Bahagian (Tuan Haji Zul Ahmad Tarmizi)

Majlis tersebut memberi peluang kepada semua Ketua dan AJK UMNO Cawangan untuk beramah mesra dengan kepimpinan bahagian yang baru. Banyak persoalan yang telah ditimbulkan dan dijawab oleh Ketua Bahagian.

Kehadiran Timbalan & Naib Ketua Bahagian pada malam itu turut membuktikan bahawa terdapat perpaduan yang kukuh dalam UMNO Bahagian Kuala Kedah. Mereka semua telah sepakat untuk bersatu di bawah pimpinan Yang Berbahagia Dato Latt demi memperjuangkan nasib orang-orang Melayu khususnya di dalam Parlimen Kuala Kedah ini.

Sila layari facebook UMNO Kuala Kedah untuk melihat lebih banyak gambar pada majlis tersebut