HUBUNGI KAMI:

UMNO Bahagian Kuala Kedah
Tingkat 3, Bangunan UMNO, Jalan Sultan Badlishah, 05000 Alor Setar, Kedah Darul Aman
Telefon: +604-7301710 Faks: +604-7301699
E-mail:
kualakedah.umno@gmail.com
ketua.penerangan.ubkk@gmail.com

Saturday, February 21, 2009

Sekitar Program Karnival Pekerjaan Mini Kuala Kedah (21/2/2009)





Hari ini telah berlangsung Karnival Pekerjaan Mini seperti yang telah dirancang. Ia telah mendapat sambutan yang sungguh menggalakkan daripada orang ramai terutamanya anak-anak muda di sekitar Kuala Kedah. Tinjauan mendapati terdapat juga mereka yang datang daripada kawasan luar daripada Kuala Kedah seperti Pendang dan Pulau Pinang.

Yang Berbahagia Ketua Bahagian, Dato Latt Shariman telah sudi meluangkan masa hampir 4 jam melawat program tersebut dan beramah mesra dengan anak-anak muda dan ibu bapa yang hadir di situ. Beliau berasa cukup bangga dengan sambutan hangat yang diberikan dan mencadangkan agar program yang sama dibuat dalam masa yang terdekat di kawasan Anak Bukit ; dan melibatkan lebih banyak agensi baik kerajaan mahu pun swasta.

UMNO Kuala Kedah ingin mengambil kesempatan di sini untuk mengucapkan setinggi penghargaan dan terima kasih kepada Dr Heazar Ismail (Exco Pemuda Bahagian Kuala Kedah), Jabatan Tenaga Kerja, Sekolah Kebangsaan Haji Ismail, Kuala Kedah dan semua ahli UMNO yang telah bertungkus lumus memastikan program ini berjalan lancar.
Pihak UMNO juga amat berterima kasih kepada Tahniah diucapkan kepada semua yang terlibat. Insya Allah , kita akan berjumpa di Anak Bukit untuk program yang sama tidak lama lagi...