HUBUNGI KAMI:

UMNO Bahagian Kuala Kedah
Tingkat 3, Bangunan UMNO, Jalan Sultan Badlishah, 05000 Alor Setar, Kedah Darul Aman
Telefon: +604-7301710 Faks: +604-7301699
E-mail:
kualakedah.umno@gmail.com
ketua.penerangan.ubkk@gmail.com

Sunday, February 1, 2009

Ketua Bahagian di Program COMBI di Kuala Kedah


Semalam Yang Berbahagia Dato' Latt Shariman, Ketua Bahagian UMNO Kuala Kedah telah merasmikan Program COMBI anjuran bersama Biro Pembangunan Insan UMNO Bahagian Kuala Kedah dengan Pejabat Kesihatan Daerah Kota Star.

Ia telah dihadiri lebih kurang 200 orang yang terdiri daripada penduduk di kawasan yang berhampiran dan juga ramai ahli UMNO termasuk Pergerakan Puteri UMNO Kuala Kedah.

Turut hadir memberi sokongan ialah beberapa Ahli Jawatankuasa Bahagian seperti Ketua Puteri (Puan Tanti Yusnita), Setiausaha Bahagian (Tuan Hj. Ahmad ), Yang Berbahagia Dato' Hj. Abdullah Hasnan Kamaruddin, En Zainal Alam, Tuan Hj. Zul Ahmad Tarmizi , Dr Zaki Zamani dan Dr. Wan Rushidi.

Yang Berbahagia Dato Latt juga kemudiannya telah mengambil peluang untuk melawat persekitaran Kampung Tok Pasai yang terletak berhampiran dengan Sekolah Kebangsaan Haji Ismail itu. Ramai penduduk yang ditemui cukup terkejut tetapi amat gembira dengan kehadiran Ketua Bahagian yang begitu prihatin dengan masalah yang menimpa mereka.