HUBUNGI KAMI:

UMNO Bahagian Kuala Kedah
Tingkat 3, Bangunan UMNO, Jalan Sultan Badlishah, 05000 Alor Setar, Kedah Darul Aman
Telefon: +604-7301710 Faks: +604-7301699
E-mail:
kualakedah.umno@gmail.com
ketua.penerangan.ubkk@gmail.com

Sunday, July 12, 2009

Program Dadah Dapat Perhatian Media (SINAR 12.07.2009 - U5)




Walaupun 'Program Membasmi Dadah Tanggungjawab Bersama' yang dianjurkan oleh UMNO Kuala Kedah baru-baru ini tidak mendapat sambutan seperti yang diharapkan, namun ia tetap mendapat perhatian media.

Pihak UMNO juga cukup terharu kerana telah menerima banyak maklum balas daripada orang ramai sama ada di dalam atau di luar Kuala Kedah untuk tidak berputus asa dan meneruskan lagi program seperti ini .

Terima kasih semua.... Insya Allah , kami akan teruskan. Rasulullah S.A.W sendiri dahulu telah menemui pelbagai kegagalan ketika mula-mula menyebarkan agama Islam. Namun berkat ketabahan baginda, Islam telah berkembang hingga ke seluruh dunia.

Jadi dalam hal begini, kita juga perlu ketabahan. Masalah dadah memang kritikal. Mungkin dengan usaha yang lebih gigih, golongan belia kita akan sedar tentang kesilapan mereka. UMNO Kuala Kedah juga berdoa agar pemimpin mereka dibuka hati dan pemikiran mereka untuk lebih prihatin dan memberi kerjasama dalam program seperti ini di masa akan datang, Insya Allah. Kepentingan peribadi atau fahaman politik perlu diketepikan demi kebaikan agama, bangsa dan agama.
Renung-renungkanlah....